برای رفع خطا های ورود به برنامه:
برای شروع، ابتدا نکات زیر را با دقت مطالعه کنید:
۱.مشکل استفاده همزمان
۲.مشکل ارتقا پلن و تمدید اشتراک
۱.برای مشکل استفاده همزمان
باید ابتدا با استفاده از گوشی قبلی خود، داخل اپلیکیشن برد پکیج قسمت کاربر از حساب کاربری خود در گوشی قدیمی خارج شوید، برای این کار باید روی دکمه خروج کلیک کنید
قبل از خروج از حساب کاربری برنامه را از گوشی قبلی حذف نکنید وگرنه امکان خروج را از دست می دهید
دکمه خروج را لمس کنید
سپس در گوشی جدید وارد اپلیکیشن شوید و در بخش کاربر با درج کردن شماره و رمز عبور خود در قسمت مربوط وارد حساب کاربری خود شوید.
اگر نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده اید روی دکمه بازیابی رمز عبور کلیک کنید و شماره موبایل خود را وارد نمایید تا رمز جدید برای شما ارسال شود.
دوستانی که اقدام به پرداخت درون برنامه و خرید نسخه کامل برنامه کرده اند و پلن حساب کاربری خود را از کاربر عادی به کاربر ویژه ارتقا داده اند، می توانند توکن خرید خود را از بخش بازار من در اپلیکیشن کافه بازار برای ما ارسال کنند تا نشست های فعال آنها در اپلیکیشن بسته شود و مشکل برطرف گردد.
البته توجه داشته باشید که بدلیل حجم درخواست ها این امکان فقط برای افرادی که خرید درون برنامه انجام داده اند و پلن خود را ارتقا داده اند و کاربر ویژه هستند، انجام پذیر است و کسانی که هنوز خرید نکرده اند، می توانند با یک شماره دیگر وارد شوند. لطفاً اگر کاربر عادی برنامه هستید و از نسخه رایگان برنامه استفاده می کنید از ارسال پیام مشکل ورود به برنامه به پشتیبانی خودداری فرمایید چرا که توان و زمان پاسخ گویی ما محدود است. از توجه شما کاربران فهیم و شکیبا سپاسگزارم.
۲.برای رفع مشکل ارتقای پلن
اگر این برنامه را قبلاً خریده اید نگران نباشید،
تمامی خریدهای شما در حساب کافه بازارتان محفوظ است.
برای دسترسی به خریدهای انجامشده تنها کافیست با همان حسابی که اقدام به خرید نمودهاید وارد بازار شوید، بعد از باز کردن برنامهی بازار، آیکون آدمک در بالای صفحه سمت چپ را انتخاب کنید و سپس گزینه ورود به حساب کاربری را انتخاب کنید.
سپس «خرید شدهها» را انتخاب نمایید. در این قسمت توکن برنامههای پولی خریداری شده قابل مشاهده است. همچنین مستندات خریدهای درونبرنامهای شما در بخش «کیف پول و پرداخت» در قسمت تراکنشها قابل مشاهده است.
برنامه را خریده ام!
جهت دریافت مجدد خریدهای درونبرنامهای خود، با همان حسابکاربری که از بازار خرید کردهاید از طریق دستگاه اندرویدی، وارد حساب کاربری (با شماره تماس) خود در بازار شده و سپس وارد برنامهی مورد نظر شوید و خرید خود را بدون نیاز به پرداخت مجدد فعال کنید. دکمه. ارتقای پلن را بزنید بجای ورود به صفحه پرداخت پیام خرید شما فعال شد نمایش داده می شود. اگر این پیام را ندیدید و وارد صفحه پرداخت شدید یعنی شما این برنامه را نخریده اید و از اشتراک رایگان(آزمایشی) استفاده می کرده اید و یا برنامه ارزان قیمت منقضی شده قدیمی دیگری را خریده اید که مستندات خرید آن برای این برنامه معتبر نمی باشد.
برنامه را نخریده ام!
اگر این برنامه در لیست خرید شما موجود نیست و بدون خرید از آن استفاده می کردید مهلت استفاده از اشتراک رایگان شما به پایان رسیده است و دسترسی شما به محتوای برنامه محدود گردیده است اکنون می توانید در صورت تمایل برنامه را بخرید. یا اشتراک خود را تمدید کنید.
تاریخ خرید باید بعد از ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ باشد. این برنامه قبل از این تاریخ منتشر نشده بود.
دوستانی که بصورت رایگان از این برنامه استفاده می کردند و اشتراک آنها تمام شده است و توکن خرید ندارند لطفاً از ارسال توکن خرید سایر برنامه های ارزان قیمت منقضی شده قدیمی خودداری کنند و از طریق پرداخت درون برنامه پلن خود را ارتقا دهند، یا اشتراک خود را تمدید کنند.
بدلایل متعدد از تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۰۱ استفاده رایگان از پلن ویژه برای کسانی که پول این برنامه را پرداخت نکرده اند مقدور نیست و شما می توانید درصورت تمایل اقدام به خرید برنامه نمایید.
قیمت برنامه اسفند ماه ۱۴۰۳ حدود ۵ میلیون تومان می باشد که البته برای دوستانی که حداقل یکی از برنامه های ساخته شده توسط توسعه دهنده را خریده باشند، ۱ز ۲۰٪ تا ۶۰٪ تخفیف نمایش داده می شود، این تخفیف برای کاربران وفاداری که در حال تمدید هستند در نظر گرفته شده است.
سوال:
من برنامه دیگر شما را خریده ام آیا می توانم از آن استفاده کنم؟
پاسخ:
خیر، آن برنامه حدود ۳ سال پیش از چرخه انتشار خارج شده است.
سوال:
به چه دلیل برنامه قبلی حذف شده است؟
پاسخ:
برنامه قدیمی با دانش قدیمی طراحی شده بود و با توجه به قوانین جدید انتشار برنامه یک توسعه دهنده می تواند بدلایل مختلف در حالتهای متداول شامل تغییر امضای برنامه، تغییر در نام بسته (نام بسته) و انتشار برنامههای جدید با عملکرد مشابه اقدام به حذف اپلیکیشن در فروشگاه های اندروید نماید. سالانه برنامه های زیادی به خاطر پایین بودن سطح دانش برنامه نویسی، اپ میکر ضعیف، پایین بودن کد sdk مجموعهای که این Certificate و کلید آن را دربرمیگیرد، KeyStore نام دارد و یا مشکلات مرتبط با امنیت یا مشکلات مرتبط با کیفیت یا مشکلات مرتبط عملکرد از چرخه انتشار خارج می شوند، حتی گوگل پلی هم هر چندگاهی با وضع قوانین جدید تصمیم به حذف یا تغییر اپلیکیشن های زیادی از روی فروشگاه اندرویدی خود میگیرد.
سوال:
پرداخت های مربوط به اشتراک چگونه مدیریت می شود؟
پاسخ:
مدیریت تمامی پرداختهای اشتراک از طریق برنامه کافه بازار انجام میشود. بازار پردازش تراکنشها و مسائل مالی را به انجام میدهد و توسعهدهندگان نیاز به نگهداری یا پردازش اطلاعات مستقیم مالی ندارند.
سوال:
حتما باید خرید کنم؟
پاسخ:
خرید اختیاری می باشد و الزامی به خرید ندارید اگر تمایل دارید می توانید خرید کنید.
سوال:
من چند سال پیش این برنامه را خریده ام چرا باید دوباره پول بدهم؟
پاسخ:
۱.شما این برنامه را نخریده اید یک محصول دیگر را خریده اید.
۲.پشتیبانی از این برنامه به شدت هزینه بر می باشد.
سوال:
من محصول دیگری را نخریده ام دقیقا همین برنامه را خریدم.
پاسخ:
اگر مطمئن هستید خرید شما بعد از سال ۱۴۰۱ انجام شده مطابق با آموزش بالا خرید خود را فعال کنید.
سوال:
درست می گویید من این برنامه را نخریده ام، توکن خرید من مربوط به برنامه قدیمی است که شبیه این برنامه بود اما خودتان این برنامه را رایگان برای من فعال کردید.
پاسخ:
بله این چند سال بصورت رایگان میزبان شما بودیم و از این میزبانی مفتخریم.
سوال:
حالا باید چه کرد؟
پاسخ:
دکمه خرید اشتراک را بزنید و از تخفیف کاربران وفادار استفاده کنید، پس از خرید توکن خرید شما در بخش کیف پول بازار قسمت خرید شده ها قابل مشاهده است و دیگر به این مشکل بر نمی خورید.
موفق باشید.