ضمن تشکر از شما کاربر وفادار، نگرانی شما را درک می کنیم شما از مشتریان خوب ما هستید، ما ناچار به تامین هزینه های مورد نیاز برای حفظ کیفیت و تداوم پیشرفت و پرداخت صورتحساب های مختلف مرتبط با انتشار و نگهداری این برنامه هستیم.
حق اشتراک یک علت نیست یک معلول است.
شما با خرید محصول به جمع یک سری از افراد خاص وارد شدید و تخصص خود در تعمیر برد پکیج را ارتقا دادید البته بخشی از خدمات هم بصورت رایگان در خدمت شما بوده است، قبلاً بخشی از هزینه ها توسط اسپانسر و استفاده از پلتفرم های کم هزینه جبران می شده است، اما افزایش قیمت تمام شده ناشی از افزایش قیمت در زنجیره تامین و نگهداشت، کسورات و وظایف قانونی و عدم توجیه اقتصادی، ترجیع بندی تکراری در اقتصاد، دریافت حق اشتراک را امری ضروری برای اطمینان از تداوم خدمت به صرفه و با کیفیت این محصول نموده است. همچنین زمان ثبت نام در اپلیکیشن با لمس دکمه پذیرش قوانین و مقررات در بند ۳ پیش بینی پرداخت هزینه اشتراک لحاظ گردیده و شما با آن موافقت نموده اید.
این برنامه برای بقا نیاز به پرداخت هزینه داره و سالانه چند هزار کاربر بصورت رایگان در دستههای مختلف بدون پرداخت هزینه از آن استفاده می کنند در حالی که ادامه این خدمات آموزشی برای ما هزینه هایی داره که پرداخت سال های گذشته شما برای تامین مخارج اصلا کافی نیست. راهکار ما اینه که کاربران عادی و شخصی بتونن نیازهای غیر تخصصی معمولشون رو با این برنامه رایگان برطرف کنن. و پرداخت هزینه به عهده افرادی که با آن کسب درآمد می کنند و به عنوان یکی از کاربران منتخب، نقش مهمی در بهبود خدمات این برنامه دارند باشه.
اگر از خرید شما کمتر از یک سال گذشته باشد با زدن دکمه خرید پیام (قبلاً خریداری شده) نشان داده می شود و بدون پرداخت برنامه فعال می شود.
۱.ارتقای پلن و تمدید اشتراک
کاربر گرامی ،
بخش قابل توجهی از پرداخت شما صرف کسورات قانونی ، مالیات ، سهم پلتفرم انتشار ، حتی بسته های خدمات پیامکی ، فضای ذخیره داده و حق اشتراک پرداختی توسعه دهنده برای ماندن در پلتفرم های ساخت و انتشار و نگهداری این دارایی می شود برای بقای این برنامه حیاتی است که کاربران گرامی از آن بی اطلاع هستند اما ادامه حضور شما در این برنامه باعث صدور صورتحساب برای توسعه دهنده می گردد، با این حال علیرغم اینکه پرداخت این موارد برای سازنده برنامه اجباری است شما می توانید در صورت عدم تمایل از پرداخت آن خودداری کنید و از قسمت های رایگان برنامه استفاده کنید. از درک و فهم شما سپاسگزاریم
هزینه پرداختی ارتقاء پلن را با هزینه اشتراک سالانه اشتباه نگیرید و از ارسال توکن ارتقاء پلن بجای اشتراک خودداری کنید.
البته اگر از خرید اشتراک شما کمتر از یک سال گذشته باشد با زدن دکمه خرید پیام (قبلاً خریداری شده) نشان داده می شود و بدون پرداخت برنامه فعال می شود.
این پرداخت ها توسط سیستم درون برنامه کافه بازار پیاده سازی شده و ما شخصا در تراکنش ها دخالتی نداریم.
اما اگر توکن خرید جدید دارید اما فعال نمی شود تصویر توکن و مستندات پرداخت خود را ارسال کنید تا بررسی و مسأله را برطرف نماییم.
با تمدید اشتراک مجدداً می تونی از تمام امکانات اپ استفاده کنید و به همه صفحات دسترسی داشته باشید.
از ابتدای سال ۱۴۰۳، ما روشی تازه رو برای تعیین تعرفهها اجرا کردیم به اسم قیمتگذاری پویا. هدفمون از این طرح هم این بود که برای هر دو طرف سودآور و مفید باشه؛ هم برای کاربران برنامه (تعمیرکارها) که تمایلی به زیاد شدن همکار ندارند ، هم نویسنده برنامه (توسعه دهنده) که برای نگهداری برنامه ملزم به پرداخت هزینه است.
هدف نهایی ما از بهبود و بازبینی مداوم فهرست مطالب می باشد.
اگر این برنامه را کمتر از یک سال است که خریده اید نگران نباشید،
تمامی خریدهای شما در حساب کافه بازارتان محفوظ است.
برای دسترسی به خریدهای انجامشده تنها کافیست با همان حسابی که اقدام به خرید نمودهاید وارد بازار شوید، بعد از باز کردن برنامهی بازار، آیکون آدمک در بالای صفحه سمت چپ را انتخاب کنید و سپس گزینه ورود به حساب کاربری را انتخاب کنید.
سپس «تراکنش ها» را انتخاب نمایید. در این قسمت توکن برنامههای پولی خریداری شده قابل مشاهده است. همچنین مستندات خریدهای درونبرنامهای شما در بخش «کیف پول و پرداخت» در قسمت تراکنشها قابل مشاهده است.
برنامه را خریده ام و مستند خرید دارم
جهت دریافت مجدد خریدهای درونبرنامهای خود، با همان حسابکاربری که از بازار خرید کردهاید از طریق دستگاه اندرویدی، وارد حساب کاربری (با شماره تماس) خود در بازار شده و سپس وارد برنامهی مورد نظر شوید و خرید خود را بدون نیاز به پرداخت مجدد فعال کنید. دکمه. ارتقای پلن را بزنید بجای ورود به صفحه پرداخت پیام خرید شما فعال شد نمایش داده می شود. اگر این پیام را ندیدید و وارد صفحه پرداخت شدید یعنی شما این برنامه را نخریده اید و از اشتراک رایگان(آزمایشی) استفاده می کرده اید و یا برنامه ارزان قیمت منقضی شده قدیمی دیگری را خریده اید که مستندات خرید آن برای این برنامه معتبر نمی باشد.
اگر توکن خرید دارید اسکرین شات آن را در ایتا برای من ارسال کنید تا برنامه را فعال نمایم
از ارسال توکن برنامه های دیگر خودداری کنید و فقط توکن مرتبط با این برنامه را ارسال کنید. پس از ارسال تصاویر از طریق پیامک به شماره ۰۹۱۳۳۱۵۱۸۲۴ اطلاع دهید توکن دارید تا پیگیری رفع مشکل انجام شود.
برنامه را خریده ام اما اشتراک خرید ندارم
در این حالت مهلت استفاده از اشتراک رایگان شما به پایان رسیده است و دسترسی شما به محتوای برنامه محدود گردیده است اکنون می توانید در صورت تمایل اشتراک خود را تمدید کنید.
تاریخ خرید توکن باید بعد از ۱۴۰۴/۰۱/۰۱ باشد. کاربرانی که بصورت رایگان از این برنامه استفاده می کردند و اشتراک آنها تمام شده است و توکن خرید ندارند لطفاً از ارسال توکن های ارزان قیمت منقضی شده قدیمی خودداری کنند و از طریق پرداخت درون برنامه پلن خود را ارتقا دهند، یا اشتراک خود را تمدید کنند.
بدلایل متعدد از تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۰۱ استفاده رایگان از پلن ویژه برای کسانی که پول این برنامه را پرداخت نکرده اند مقدور نیست و شما می توانید درصورت تمایل اقدام به خرید برنامه نمایید.
قیمت برنامه اسفند ماه ۱۴۰۳ حدود ۵ میلیون تومان می باشد که البته برای دوستانی که حداقل یکی از برنامه های ساخته شده توسط توسعه دهنده را خریده باشند، ۱ز ۲۰٪ تا ۶۰٪ تخفیف نمایش داده می شود، این تخفیف برای کاربران وفاداری که در حال تمدید هستند در نظر گرفته شده است.
سوال:
من برنامه دیگر شما را خریده ام آیا می توانم از آن استفاده کنم؟
پاسخ:
خیر، آن برنامه حدود ۳ سال پیش از چرخه انتشار خارج شده است.
سوال:
به چه دلیل برنامه قبلی حذف شده است؟
پاسخ:
برنامه قدیمی با دانش قدیمی طراحی شده بود و با توجه به قوانین جدید انتشار برنامه یک توسعه دهنده می تواند بدلایل مختلف در حالتهای متداول شامل تغییر امضای برنامه، تغییر در نام بسته (نام بسته) و انتشار برنامههای جدید با عملکرد مشابه اقدام به حذف اپلیکیشن در فروشگاه های اندروید نماید. سالانه برنامه های زیادی به خاطر پایین بودن سطح دانش برنامه نویسی، اپ میکر ضعیف، پایین بودن کد sdk مجموعهای که این Certificate و کلید آن را دربرمیگیرد، KeyStore نام دارد و یا مشکلات مرتبط با امنیت یا مشکلات مرتبط با کیفیت یا مشکلات مرتبط عملکرد از چرخه انتشار خارج می شوند، حتی گوگل پلی هم هر چندگاهی با وضع قوانین جدید تصمیم به حذف یا تغییر اپلیکیشن های زیادی از روی فروشگاه اندرویدی خود میگیرد.
سوال:
پرداخت های مربوط به اشتراک چگونه مدیریت می شود؟
پاسخ:
مدیریت تمامی پرداختهای اشتراک از طریق برنامه کافه بازار انجام میشود. بازار پردازش تراکنشها و مسائل مالی را به انجام میدهد و توسعهدهندگان نیاز به نگهداری یا پردازش اطلاعات مستقیم مالی ندارند.
سوال:
حتما باید خرید کنم؟
پاسخ:
خرید اختیاری می باشد و الزامی به خرید ندارید اگر تمایل دارید می توانید خرید کنید.
سوال:
من چند سال پیش این برنامه را خریده ام چرا باید دوباره پول بدهم؟
پاسخ:
۱.شما این برنامه را نخریده اید یک محصول دیگر را خریده اید.
۲.پشتیبانی از این برنامه به شدت هزینه بر می باشد.
سوال:
من محصول دیگری را نخریده ام دقیقا همین برنامه را خریدم.
پاسخ:
اگر مطمئن هستید خرید شما بعد از سال ۱۴۰۱ انجام شده مطابق با آموزش بالا خرید خود را فعال کنید.
سوال:
درست می گویید من این برنامه را نخریده ام، توکن خرید من مربوط به برنامه قدیمی است که شبیه این برنامه بود اما خودتان این برنامه را رایگان برای من فعال کردید.
پاسخ:
بله این چند سال بصورت رایگان میزبان شما بودیم و از این میزبانی مفتخریم.
سوال:
توسعه یک اپلیکیشن چقدر هزینه داره ؟
پاسخ:
هزینه های قبل از طراحی در یک فایل pdf پیش بینی شده که اینجا می توانید این تعرفه را مطالعه کنید پس از طراحی هم سهم اداره مالیات و سایت اپاستور منتشر کننده نیز به آن اضافه خواهد شد. قول می دهم بعد از خواندن تمام ۱۱۹ صفحه برای نرخ گذاری اپلیکیشن سردرد خواهید گرفت.
سوال:
حالا باید چه کرد؟
پاسخ:
دکمه خرید اشتراک را بزنید و از تخفیف کاربران وفادار استفاده کنید، پس از خرید توکن خرید شما در بخش کیف پول بازار قسمت خرید شده ها قابل مشاهده است و دیگر به این مشکل بر نمی خورید. مجدداً یادآوری می کنم بخش قابل توجهی از پرداخت شما صرف کسورات قانونی ، مالیات ، سهم پلتفرم انتشار ، حتی بسته های خدمات پیامکی ، فضای ذخیره داده و حق اشتراک پرداختی توسعه دهنده برای ماندن در پلتفرم های ساخت و انتشار و نگهداری این دارایی می شود برای بقای این برنامه حیاتی است که کاربران گرامی از آن بی اطلاع هستند اما ادامه حضور آنها در این برنامه باعث صدور صورتحساب برای توسعه دهنده می گردد، با این حال علیرغم اینکه پرداخت این موارد برای سازنده برنامه اجباری است شما می توانید در صورت عدم تمایل از پرداخت آن خودداری کنید و از قسمت های رایگان برنامه استفاده کنید
از درک و فهم شما سپاسگزاریم
موفق باشید.
اگر مستندات پرداخت قبل از یک سال گذشته دارید از طریق لینک زیر آن را ارسال کنید ایتا ترجیحا کم حجم باشد.
لینک ایتای من👇
اسامی لیست زیر می توانند برای استفاده از تخفیف پرداختی کمتر از یکسال خود رسید یا توکن خرید خود را که تاریخ آن کمتر از یک سال گذشته است در ایتا ارسال کنند تا بررسی کنیم:
بهرام بابائیان،حسین رحمتی،محمد مهدی علی آبادی،رضا اخوی،احمد اقبالی،بهرام امیربحری،شهرام حکیم زاده،سجاد کمالی،کیوان خلیق،مهدی یاوریفر،امیر عباس خرمیان،سید مهدی مصطفوی،علیرضا احمدی نژاد،محمدی اول،امیداسپری،ابوالفضل مهرعلیان،هادی سالاری،کیانوش سالاروند،رضامحرمپور،حامد اکبری،امیرحسین خلیلی،رحمان صالح نیا،احسان سلطانی،بهنام عبادی،سلمان شیراوند،ناصر باقری،امیر اسدی،بهزاد مسعودی،سعید رحمانی فر،مجتبی یزدان خواه،میثم شمس،محمد علی شیعه زاده یزدی،علی مجنونی
۲. استفاده همزمان از یک حساب
باید ابتدا با استفاده از گوشی قبلی خود، داخل اپلیکیشن برد پکیج قسمت کاربر از حساب کاربری خود در گوشی قدیمی خارج شوید، برای این کار باید روی دکمه خروج کلیک کنید
قبل از خروج از حساب کاربری برنامه را از گوشی قبلی حذف نکنید وگرنه امکان خروج را از دست می دهید
دکمه خروج را لمس کنید
سپس در گوشی جدید وارد اپلیکیشن شوید و در بخش کاربر با درج کردن شماره و رمز عبور خود در قسمت مربوط وارد حساب کاربری خود شوید.
اگر نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده اید روی دکمه بازیابی رمز عبور کلیک کنید و شماره موبایل خود را وارد نمایید تا رمز جدید برای شما ارسال شود.
دوستانی که اقدام به پرداخت درون برنامه و خرید نسخه کامل برنامه کرده اند و پلن حساب کاربری خود را از کاربر عادی به کاربر ویژه ارتقا داده اند، می توانند توکن خرید خود را از بخش بازار من در اپلیکیشن کافه بازار برای ما ارسال کنند تا نشست های فعال آنها در اپلیکیشن بسته شود و مشکل برطرف گردد.
البته توجه داشته باشید که بدلیل حجم درخواست ها این امکان فقط برای افرادی که خرید درون برنامه انجام داده اند و پلن خود را ارتقا داده اند و کاربر ویژه هستند، انجام پذیر است و کسانی که هنوز خرید نکرده اند، می توانند با یک شماره دیگر وارد شوند. لطفاً اگر کاربر عادی برنامه هستید و از نسخه رایگان برنامه استفاده می کنید از ارسال پیام مشکل ورود به برنامه به پشتیبانی خودداری فرمایید چرا که توان و زمان پاسخ گویی ما محدود است. از توجه شما کاربران فهیم و شکیبا سپاسگزارم.